zondag 21 juni 2015

Steekje bij beetje

Tussen al het inpakken door doe ik heus nog wel wat. Ik heb precies 2 projecten apart gelegd voor mijzelf. Eerst had ik er 1 in gedachten. Maar deze sloop tussendoor. Het gaat echt steekje bij beetje. Elke keer een stukje. Soms even in de auto als ik toch moet wachten op de pont. Of zelfs alleen tijdens de overtocht. Soms een paar toertjes voor de tv. En soms is er daar ineens een gouden momentje waarop er ineens tijd over is. Een morgen bij buurvrouw bijvoorbeeld. Of die heerlijke uurtjes in de speeltuin. Waar Bolleboos en Doerak zich heerlijk vermaken en ik naast het schommel duwen, klimrek kunsten bewonderen en het helpen op de kabelbaan mijn toertjes vol haak.

Op het moment ben ik vooral hier aan bezig.
 Iemand enig idee wat het gaat worden?
Hier nog een close-up. Raad maar wat het wordt. En laat je vooral niet verleiden door bekende patronen of herkenbare strepen...

Binnen kort meer....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Klets gezellig mee en laat een berichtje achter. :-)