zondag 27 november 2016

Trippel trappel trippel trap

In het held're maneschijntje
Nu willen jullie vast weten wat ik nu zelf met die pietjes gedaan heb. Ik heb er in totaal 13 gehaakt. 9 daarvan mochten naar school. 6 leren in groep vier rekenen en taal. 3 anderen houden op de gang in de gaten of de kindjes wel netjes lopen. De laatste 4 zijn in ons eigen huis terecht gekomen. Gelukkig maar. Want inmiddels ben ik wel weer klaar met de pietjes.


Zijn het geen schatjes geworden zo aan de touwladder? Wat een acrobaatjes hé? Ze mogen lekker blijven hangen tot volgende week maandag. En heel misschien houd ik deze 4 wel hier en geef ik ze niet mee aan de Sint als hij met zijn boot vertrekt. Zonde als we er maar zo kort van kunnen genieten.


En zelf lekker aan het genieten van de gezellige Sinterklaas tijd? Veel plezier deze week met de laatste inkopen.


Ps: heb je het vorige berichtje gemist? Daar staat het patroon van de Pieten. Klik als je er ook nog wat wilt haken.

2 opmerkingen:

  1. He een tijd geleden dat ik weer eens reageerde. Maar ik lees je berichtjes trouw hoor. Ze zien er prachtig uit. En ik zag ze op school ook al hangen. (in het echt zijn ze nog mooier) ;-)

    Zie je snel weer, Creabella

    BeantwoordenVerwijderen

Klets gezellig mee en laat een berichtje achter. :-)